Google Ads - Google Reklamcılığı Eğitimi

Bu eğitimde sizlere uygulamalı olarak Google Ads hesabı oluşturacak, Google reklamcılığının stratejik noktaları ve yönetim araçları ile ilgili tüm detayları öğrenecek ve iki günlük eğitim boyunca kampanya oluşturmayı deneyimleyeceksiniz.

Elde edeceğiniz kampanya sonuçlarıyla; işletmenizin daha çok telefon araması almasını sağlamak, mağaza ziyaretlerini artırmak veya kullanıcıları web sitenize çekmek hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

Google Ads Görüntülü Reklam Ağı

  • Görüntülü reklam ağı nedir?
  • Görüntülü reklam ağı kampanyasında hedefleme seçenekleri ve seçimi
  • Yerleşim, Anahtar kelime ve Konu hedefleme
  • Görüntülü reklam ağı hedefleme seçenekleri
  • Duyarlı görüntülü reklam oluşturma
  • Remarketing kurulması ve en çok kullanılan remarketing listeleri

Google Ads Hesap Stratejisi

  • Hesap stratejisi oluştururken dikkat edilmesi gerekenler
  • Örnek hesap stratejilerinin sıfırdan kurulması ve sektörel bazda örneklendirilmesi
  • MCC Hesap kurulumu faydaları

Google Ads Arama Ağı Optimizasyonu

  • Anahtar kelime optimizasyonu
  • Reklam metni optimizasyonları
  • Arama ağı kampanya reklam grubu yapısal optimizasyonlar
  • Kalite puanı optimizasyonlar
  • Mobile / Desktop stratejileri ile optimizasyon yöntemleri
  • RLSA kullanımı ve mantığı
  • RLSA teklif stratejileri

Google Ads Alışveriş Reklamları

  • Merchant center hesap kurulumu
  • Merchant center doğrulama ve ürün ekleme
  • Merchant center ürün ekleme adımları
  • Google Ads merchant center bağlantısı
  • Alışveriş kampanyası oluşturma
  • Alışveriş kampanyası stratejisi ve teklif

Görüntülü Reklam Ağı Optimizasyonu ve Dinamik Yeniden Pazarlama

  • Görüntülü reklam ağı ölçümleme
  • Yerleşim ve Remarketing kitlelerinde optimizasyon
  • Yerleşim hariç tutma
  • Dinamik yeniden pazarlama kampanyası kurulumu
  • Dinamik yeniden pazarlama şablonları

Google Ads Raporlama

  • Sütun yapısı ve özel sütun oluşturma
  • Özel raporların oluşturulması
  • Kural kullanımı ve faydaları
  • Otomatik gönderilen raporların kurgulanması
  • Google Analytics üzerinden
  • Google Ads raporlama

Kimler Katılmalı

  • KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) ‘in sahipleri ve yöneticileri
  • Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
  • Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
  • Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
  • Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler
 
  • Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

Sertifika

Katılımcılara eğitim günü sonrasında “Katılım Sertifikası” verilecektir.

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

  • Kredi Kartıyla Peşin Ödeme
  • Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )
  • EFT / Havale ile ödeme.